Wednesday 14 September 2011

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET

Harga korset
Bukan 2 Bulan  !  Bukan 3 minggu  ! tetapi SERTA MERTA!!

Pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL mengurangkan lemak dgn SANGAT PANTAS !!


Revolusi pakaian dalam Pembetukan Kontur Bentuk Badan Berteklogi Tinggi FAR INFRARED (FIR) direka khas untuk KESIHATAN, KECANTIKAN & KEYAKINAN.


Pemakaian Premium Beautiful membantu melenyapkan :

SAKIT-SAKIT BADAN, STRUKTUR BADAN YANG TIDAK SEMPURNA, MEMBUANG TOSIKN DALAM BADAN, MELANCARKAN PEREDARAN DARAH, MENGHILANGKAN SENGGUGUT , DAN SEBAGAINYA:


• Menghilangkan sakit sebelum dan semasa datang haid
• Mengatur kitaran haid secara normal
• Melancarkan perjalanan darah
• Mengatasi masalah darah haid yang berlebihan atau datang lebih dari hari maksimum (lebih dari 7-8 hari)
• Memperbetulkan kitaran pusingan haid agar datang setiap bulan pada waktu yang tepat
• Mengatasi masalah keguguran (benih perempuan lebih sihat, kuat dan berkualiti)
• Mengatasi masalah kesukaran mendapatkan zuriat/anak
• Mengatasi risiko barah rahim
• Mengatasi risiko barah payudara
• Membaiki sistem hormon menjadi lebih baik dan sempurna
• Menghilangkan masalah jerawat dan melicinkan kulit muka
• Seuai untuk remaja perempuan yang baru sahaja mula baligh atau perempuan yang selalu mengalami masalah sengugut, masalah jerawat tumbuh dimuka dan badan kerana hormon tidak menentu



AWAS!! berat badan yang berlebihan akan mendatangkan penyakit yang berisiko tinggi seperti :
Diserang penyakit jantung
Diabetes
Kolesterol tinggi
Darah tinggi
Sukar bernafas ketika tidur
Kanser / barah
Osteoarthritis
Haid yang tidak teratur

jadi....

CEGAH SEBELUM MENULAR...RAWAT DENGAN PREMIUM BEAUTIFUL CORSET / GARAM BULUH / PIL MAHARANI


FIR (FAR INFRA RED RAYS) di dalam Premium Beautiful bertindak semulajadi, dimana sel-sel badan akan berolahraga lebih berkinetik, mengoptimumkan kadar metabolisma badan. Ia diuji secara klinikal dan terbukti sebagai 'treatment' paling berkesan untuk pengurangan berat dan pengurusan jisim tubuh. Beribu-ribu orang di seluruh dunia telah mendapatkan manfaat daripada FIR 'treatment' seumpama ini“

korang mesti tak percaya n sakit hati coz aku pun sakit hati nie sebenar nyer...aku beli korset nie dengan harga 2500.00, aritu ada sorang hamba Allah nie nak suh aku jualkan korset nie...first nyer malas nak layan benda nie coz mesti susah nak kolek duit nyer. lepas tu dengan muka selamba akak tu kata kat aku...setiap satu item kak atas aku jual dalam harga rm100.00 jer...mak ai murah gler...aku cam tak percaya..aku ambik barang tu nak wat balik umah coz nak kompom kan betul2...mana tahu yang tiruan ker...siap beg plastik dia lagi..aku dapat enam item jer dari kakak tu ...hmmmm tak sampai satu hari dah habis djual....aku bukan jual kan kat orang ...adik beradik dah cukup ...aku tanya lagi ada tak, kakak tu kata dah habis....itu penghabisan stok.

No comments:

Post a Comment