Tuesday 13 September 2011

Koleksi My Handbag

Ini pulak walet yang senang nak bawak ke mana2 kalu tinggalkan handbang, siap ada zip leh letah hp lagi kat dalam dia...so easy
ini lah handbag yang selalu aku hayak ke hulu dan ke hilir...gemar benar rasa nya dengan ciri2 didalam nyer...senang n jimat ruang...di samping itu kena dengan sume baju


yang ini aku dah wakafkan kat adik aku coz bentuk nyer macam buku ala2 garisan ...tak suka aku. waktu beli nampak cantik bler dah pakai serabut lak ngan garisan dia

yang ini aku gunakan untuk letak baju anak aku...hihihi tapi kekadang tak terbawak juga ...senang lagi guna bag baby kiko coz ruang dia lagi besar dari handbag nie

ini lak dah jadi koleksi jarang guna...coz warna nyer cepat kotor susah nak hayak ke sana ke mari...so dia ditakrifkan sebagai bag muzium dalam almari aku...hihihi
ini bag yang bakal jadi bag muzium juga...ruang dia kecik kat dalam, special edition konon nyer by bonia tapi ruang nyer tak menepati citarasa aku...

bag nie aku dapat waktu hari pertunangan aku, kecik comel n sedap mata memandang tapi sayang sama juga dah jadi bag muzium...huhuhu

yang nie aku sayang sama cam yag paling atas sekali, aku minat betul ngan material kain dia n senang nak carrie kemana jua, kalu korang tak caya cuba beli , pakai baru tahu...yang lain-lain handbag aku tak dapat masukkan coz tak der gambar...jadi aku masukkan ini jer lah yang bole dalam blog nie....nanti ada masa terlang aku ambik gambar bebanyak k

No comments:

Post a Comment