Thursday 14 June 2012

litter star

ini anak anak umi yang umi sayang sangat, saban hari tempat kerja aku asyik teringkat kat dak abang asyrani, kuat ingatan aku, lagi lagi biler dia ada buat memek muka yang cute...dengan nakal nyer, semalam pergi cucuk ubat, nangis sikit jer sama dengan adik. pastu malam tadi dua dua badan dedau tapi sikitpun tak kacau tido umi. umi sayang anak umi sangat. muahhhhh, sayang...tak sabar rasa nyer nak balik opis n peluk, cium anak...mungkin diorang tgh tunggu aku balik ambik diorang kot.hihihi tak tergambar rasa gembira nak jumpa anak aku. cute sangat bler tgk diorg main sesama. asyrani terlalu sayang arasy....aper dia makan sume nak kasi kat adik...hmmmm

nie arasy, cute mula-mula lahir macam anak cina sepet sangat mata dia, bler makin besar mata dia macam nak mengalahkan abg dia jer. semalam makan pizza lepas balik dari klinik . dua-dua tak mengamuk siap leh tunggu umi n ayah makan pizza. sikit tak buat hal...rindu nyer kat korang...rasa nak nangis jer. terlalu sayang sangat. aku sanggup kehilangan benda lain asalkan anak2 ada dengan aku. semalam econ baru ok, jadi masing2 tdo tak hingat dunia. asyrani tido sampai kaki dah macam beku pun tak bangun2 ....isau aku nak kacau tgh nyenyak tdo aku peluk n bawak dia tdo ngan aku, dapat peluk budak kecik nie. semalam dua dua duk bawah ketiak aku...huhuu rindu nyer

cute nyer budak kecik nie.tgk la tu macam2 aksi dier...

No comments:

Post a Comment