Monday 17 October 2011

produk usana

USANA THE BEST HEALTHY CHOICE OF VITAMINS AND SUPPLEMENTS PRODUCTS
TOP QUALITY VITAMIN FOR YOUR FAMILY.
Usana follow GMP for pharmaceuticals products.

Usana vitamins, minerals, bioflavonoid, antioxidants, fight against free radicals. Usana products are Top-rated vitamins and supplements by Nutrisearch comparative Guide. All natural supplements products for you.
ESSENTIALS

Jika anda mencari produk yang mengandungi segala yang diperlukan oleh badan untuk mengekalkan kesihatan yang baik, dapat memenuhi kesibukan masa anda. Produk ini sangat sesuai untuk kebanyakan daripada kita.

RM 233
PROFLAVANOL




Menggabungkan ekstrak biji anggur berkualiti tinggi - dengan daya kuasa meneutralkan radikal bebas eksklusif dariapda Poly C, memberikan anda alatan yang penting dalam pencarian kesihatan hidup yang berpanjangan

RM 153
VISIONEX

Visionex direka untuk mempertahankan kesihatan mata jangka masa panjang dengan dua nutrisi penentang radikal bebas yang berkuasa iaitu lutein dan zeaxanthin.


RM 158
PROCOSA

Menawarkan jumlah Glukosamin sulfurik yang tiada tandingan bagi menampung dan memelihara tulang rawan. Procosa II adalah foruma pantas bertindak yang berkuasa.


RM 113
POLY-C

Menyediakan perlindungan optimum vitamin C dengan campuran unik mineral ascorbate yang menawarkan paras vitamin C yang tinggi dalam darah daripada jumlah yang sama daripada asid askorbat.


RM 105
COQUINONE

Mengandungi Coenzime Q10 paras lebih baik. Mempromosikan sistem kardiovaskular yang lebih kuat dan sihat dengan Qoquinone. Campuran antioksidan kuat yang sangat berpotensi.


RM 225
BIOMEGA

Produk ini lebih unggul berbanding kepekatan yang lain. mengandungi ultra-pure, asid lemak omega-3, EPA dan DHA dalam bentuk kapsul yang mudah.


RM 114
ACTIVE CALCIUM PLUS

Memberikan anda lebih daripada apa yang anda perlukan untuk mengekalkan tulang yang kuat. Dirumus untuk menyediakan anda dengan lebih kalsium, magnesium dan vitamin D dalam setiap pil.

RM 97

No comments:

Post a Comment