Thursday 16 May 2013

Alhamdurillah....

Ya Allah....terima kasih ku ucapakan kerana  membantu hambamu ini
tak terbayang hidupku andainya terjadi sedemikian tanpa mu...
Engkau selalu ada berdamping dengan ku...
aku bersyukur dengan kurniaan mu Ya Allah...

Tak sangka orang ku hormati rupa-rupanya dalang untuk keruntuhan
rumahtanggaku...
subhanalllah tabahkan lah hatiku...
aku hanya mampu melihat tetapi tak mampu buat aper-aper....
kesian ...aku hadapi dengan orang yang jiwanya kosong...
semoga dia diberi hidayah ...kenapa yer macam tu...
ahhhh! tak usah nak peningkan kepala lagi...
kesian...
sana sini situ suma jaja pasal diriku ...
yang berbaur fitnah...
pergi sana dikatakan yang bukan2...
tapi tak mengapa sikit jer lagi sume nyer akan terbongkar...
bagaimana yang slaah tetap akan dikatakan salah..
Allah akan tunjukkan segalanyer...
aku hanya perlu menunggu dan bersabar...
tapi aku bersyukur kerana Allah telah mengembalikan suami ke pangkuan
keluargaku...anak2 dambaan kasih sayang berseri dan
tertawa girang....
namun masih ada yang terluka dengan kebahgian ini...
kesian....
dicanang perlbagai fitnah...
namun tuhan maha kuasa membongkar segalanyer
yang tersirat dan tersurat...
amin....

No comments:

Post a Comment