Thursday 21 July 2011

Foto Pergi Umrah

 salah satu tempat senang nak pose kat mekah...hihihi pukul 3.00 pagi cam malam jer...bukan main terang lagi bijik mata nie

 nie ler nenek munah teman sebilik aku...umor 78 orang rembau negeri sembilan...kawan yang sentiasa menyokong aku bler aku tgh marah org hahahaha...kat mekah pun leh marah orang hish tak patut betul la...bukan la...teman yg sentiasa bagi ubat pening kepala kat sana...bukan apa kat sana cuaca panas buat aku pening sikit nak dijadikan citer, aku mengandung 2 bulan setengah lak waktu tu...tapi kat sana bukan nenek nie jaga aku tapi aku jaga dia jangan salah sangka yer...sayang nenek munah...hmmm aper ler citer dia sekarang kata ari tu nak g haji...saper la jaga nenek aku nie?
 hah ini lynet my pren kat mekah yang bersama-sama boleh menawau semua tempat kat mekah ketika itu...tahziah Lynet aritu dengar ur father dah meninggal....banyakkan bersabar tau....hmmmm ur untie apa khabar erk? nnti i call u back
 hadapan Masjid Nabawi dengan Lynet...hihihi kat sana memang aku suka ambik gmbar...tapi sayang aa...kat sana tak banyak beli barang mungkin niat ke sana bukan kerana itu...apa-apapun nasib la aku dapat merasa ice cream kat mekah yng dalam cawan tu...alaaaaa gambar tak ambik lak...
 huhuhuhu....syahdu nyer tgk gambar nie, tak per lain kali nak g lagi....insyaallah tapi kali nie plane betul2 coz nak bawak anak n hubby sekali...labbaikallah humalaibai ....sambung sendiri
 pergunungan uhud...kalau korang perasan kat sini tak der nampak pokok satu pun coz sume kawasan nie di kelilingi oleh bukit batu jer...aku kat atas tempat yg paling tinggi...nak jugak panjat...hihihi
 Ini pergunungan magnet...kat sini kalau korang perasan ada kalimah Allah di celah-celah turunan pasir daripada bukit-bukit tu....satu lagi kalau nak pergi sana bas aku kat sana kena tarik kat magnet...hmmmm cam ner nak citer erk...bak kata orang bas tak yah start dia gerak sendiri coz ditarik oleh magnet yang ada dalam bukit sekeliling tu....
eeeeee....geli nyer tanganku...kat sini aku merasa susu unta yang fresh original daripada tangan gembala unta itu sendiri..tangan yang baru memerah susu n terus pegang cucu kasi kat kitaorang...yumyummmmmm

No comments:

Post a Comment