Thursday 21 July 2011

Foto Sarawak

 eport kl...
 singgah mandi jap kat matang family park di sarawak...hmmmmm air cetek tak best sangat lak kat sini

 Air terjun buatan, sebenarnyer bukan air terjun tapi telah di diolahkan macam air terjun ...pandai hubbby ambil gambar...
 alamak yang nie ada wat aku gayat sikit...mana tak nyer huyu hayang bot tu, belum aku langkah masuk lagi...pegang elok2 nak langkah nie
 hadapan matang family park, kalu korang nak tahu kat sini terlalu banyak vokalis yang bole menyanyi...mana tak nyer setiap masa ada org nyanyi kat sini sampaikan korang tak kan dengar kicau burung lagi
 dah meredah sungai maka sampailah aku kat destinasi nie...ok gak makan kat sini..ala nama tempat dia ku lupa lak...tapi yang pasti kalu nak makan kat sini korang kena naik bot tadi
 nie abang ipar aku...abang mansor...dia lah yang bawak kitaorang jejalan kat sarawak nie...hmmmm macam ala ala pemandu pelancong..huhuhu jangan marah bang nanti cepat tua

nie gambar yang tak berapa nak nampak lak kat belakang tu....aku merayap kat tepi sungai tadi...tapi yang tak syok nyer hujan lak masa tu banyak kedai kat tepi nie dah tutup...tapi pengalaman melancong kat sana best...bukan best aper banyak tido dari melancong huhuhu.....ermmmm gambar pasar ikan masin lupa lak nak ambik rugi....rugi

No comments:

Post a Comment