Wednesday 3 August 2011

Kehamilan 6 Bulan

semalam baru lepas check up kat klinik alai...kena ambik hb lagi sekali coz rendah pulak...makin lama makin sarat lak perut nie badan nak bawak, penat sume ada...hmmm jap lagi nak naik opis ...aduhai opis2..2 minggu lagi terpaksa pergi klinik lagi ...alamak dah la aku nie penakut kena banyak kali pulak...tapi sedih a xdapat pose dari ari pertama lagi, nak buat macam mana aku tak tahan angin naik ke kepala....pastu si kenik kat dalam nie buat aku isau jer, semalam sampai tiga nurse kitai perut aku, kata nyer susah sangat nak cari degupan jantung anak aku...sampai naik marah sikenik kat dlam tu...hbis ditendang tendang nyer perut aku nie...kesian sakit anak aku...hmmm hubby tq coz sudi bantu umi basuh baju kat umah tu, kesian hubby nak buat cam ner ...ohhh comot kuuuuu thanksssssss....

No comments:

Post a Comment