Tuesday 23 August 2011

Majlis Berbuka Bersama Ayahanda

Nie dak angah, anak pak lang dia sesorang mengentel kuih jala nie time raya ari tu...mana yang di gentel tak jadi di kasi nyer kat aku...siap berpingan-pingan aku tunggu yang tak jadi tu...kuikuikui

nie la abang ipar aku...mansor...dia nie agak cerewet kalu bab ketelitian kasi ler kat dia, saper yang bekerja bawak dia mesti sakit ati nyer ...baik jangan wat kerja ngan dia coz ketelitian dia tahap gaban

la kesian nyer ...pagar tu jer lepas cat tetiba hujan la plak, bapak mertua aku ngan dak angah anak kak teh kelam kabut ambik kain banner untuk tutup dari kena hujan

that my hubby ...muka dia kalu koang tengok susah nak senyum...dia senyum bler ngan kekwan jer...kuikuikui

nie wife pak lang, pakar masak ...suruh ler buat apa masakan pun sume dia leh buat, kerajinan dia tak der saper leh calen, selain tu dia nie suka hafal menu kegemaran orang yang datang umah...its make me proud u

nak masak kat luar dah nak hujan pulak so, tempat bakal terpaksa beralih ke depan dapur

nie nenek , maksud nyer mak bapak mertua ku, masih lagi hidup n sihat ...mana nak dapat mak aku meninggal umor 39 tahun dah tak der...hmmmm nasib badan

sikenik aku arini baik sangat tak buat perangai pun duk ngan mertua aku, ini time rest sekejap sebelum memulakan semula tugas

penat nyer kan mata memandang, penat lagi badan yang mengadap tau

No comments:

Post a Comment