Thursday 20 October 2011

Alhamdurillah...

Syukur pada Allah s.w.t kerana b dah nampak berubah pada family(aku n Anak2) selepas peristiwa aritu....ada hikmah upanyer dengan aper yang terjadi...nak diceritakan biarlah dia yang menilai sendiri keadaan sekeliling dia, aku xnak masuk campur apa2 urusan yang berkaitan dengan family....coz kami dari keluarga yang amat berbeza, sekarang bapa mertua ku masih dikuantan, b balik bagi makan ayam itik....kesian b...mangsa keadaan, kat kampung geng berborak aku pun dah ke Nilai pergi nyer...hmmmm boring kalu balik pun. Aritu kak wan message aku, kata nak balik beria cakap tapi tak balik2 jugak geram aku ngan budak sorang nie.

Perancangan aku pasni, bersalin aku order orang jer tolong jaga, xnak minta bantuan dari yang berkaitan nanti mengungkit, kang sampai anak aku besar akan berbangkit kes tolong aku kang....alhamdurillah lagi segala persiapan dah settle cuma ubat leesa premium tak cari lagi....senang jer kat kedai jamu banyak kan. So pasni 3 bulan lagi aku cuti perancangan percutian tak jangka lagi terpulang pada b kot rasanyer. Alhamdurillah besar hikmah tuhan padaku...aku bersyukur sangat...

No comments:

Post a Comment