Thursday 13 October 2011

Klinik Nurshila

Arini aku g klinik nurshila...bukan aper sajer scan n dapatkan ubat calsium untuk arasy....isau lak aku mana tak nyer aku leka kot ngan asyrani sampai yang dalam perut nie terabai sikit jadi carta gerakpun tak pernah buat...kata doktor tadi everthing is ok...kira ok la tu ...lega sikit hati nie...pastu aku makan ler kat sebelah klinik tu...but ditemani oleh .... biarlah rahsia. Rasa macam ada orang care ttg life aku, thanks...tak mengharap ttp tq jer ler...bukan aku yg suh tp dia yang offer diri nak datang...aku makan kat kedai tu pun dia nak datang temankan...hishhh tak molek pulak rasa nyer, tapi atleast terasa pulak ada teman berbicara.

So everthing is ok...tak yah nak isau lagi pasal anak dalam perut dah. aduhai aku tanya pasal orang nak jaga aku ...i mean mak teh, saudara abang dia kata dia ambik 1500.00 untuk seminggu...mahal siotttt....aku mintak kurang dia kasi 700.00 kira ok la tu. kot mana pun aku kena cari org jaga aku gak...nanti kebulur lak aku kang ngan anak, aku kurang yakin b leh jaga aku...anak pertama pun dia tak hendahkan aku, dia suh kakak dia yang jaga ku. entah ler...perancangan dot...dot ....

K lah nak balik dah, ari nie jumaat aku nak g jengah anak bujang aku tgh wat per dia nie agak nyer...bye

No comments:

Post a Comment