Thursday 13 October 2011

Shopping kat segamat ngan Adik aku

Huhuhu ...mengelat tul aku nie, sebenar nyer semalam aku kena hadirkan diri untuk perhimpunan bulan negeri melaka, nak dijadikan citer dato' najib datang pulak ke melaka ....huhu aku datang just jengah muka n balik n terus ke segamat ngan adik aku eje....kat sana aku makan mc donald n shopping handbang ngan adik aku...kira murah n banyak baju yang cantik2...

Balik sampai kul 7.00 pm aku g ambik asyrani  n pastu aku singgah umah eje, balik umah pun bukan b ada pun coz dia kerja...so aku melepakkan diri kat umah adik. b pun datang umah eje n bagitahu umah kak long hanim arinie diorg berkumpul ada kenduri coz nak pergi menunaikan haji...aku terlupa sebenarnyer...bler aku tanya b, b kata hanya kitaorng jer yang tak pergi...huhuhu luper ler....


Alamak pasnie, aku dah tak der kawan dah, coz kak ana jaga anak along....sunyi ler kalu balik umah abah...ingatkan nak suh kak ana jaga aku tp dia dah ada table kat sana ,...alahai bukan payah pun kalu bayar jer sume orang akan nak jaga...tapi kalu free saper nak layan tu....tul tak...tapi berbalik pada kisah ....aku maybe ambik mak teh gak kot

No comments:

Post a Comment