Friday 14 October 2011

hari nie Eje datang umah

hmmmm...aper menu nak wat malam nie erk....rasa nyer ayam goreng berlada, teh o ais n kangkung goreng...aku masak simple jer ler sekarang coz tak larat sangat dah badan nie...jap g pun aku nak singgah makan jap...bukan aper dari petang aku tak makan nie. dah kebulur lak rasa ni...tadi xder lak rasa lapar nyer...

Mak neng tolong, geram nyer aku naper ler sinar.fm pun nak blok aduhai ict aku nie, super tak yah ader internet komputer aku kalu sume nyer nak block...hish teruk tul ler...nasib ler aku boleh menluang kan masa yang tak terluang nie kat blog nie, tapi cam membebel sesorang la plak. hmmmm nasib2....tak per dari aku mengelamun sesorang bole sakit otak lak kang...huhuhuhu

Bos aku lak arini baru bagi tahu yang dia kena tukar....aisyyyymeeeen ...susah lah macam . yang datang nyer dengar citer lebih garang dari bos aku n tak kawin lak tu...maksud aku teruna terlajak....huuhu kutuk bos siottt tak baik aku nie....tapi itu reality ok....

k lah aku nak bla dulu ...nak mencari aper yang leh dimakan ...aduhai kebulur lak rasanyer makan lambat nie...

No comments:

Post a Comment